CUSTOMER PORTAL

STREFA KLIENTA KONICA MINOLTA


Portal Klienta Konica Minolta gwarantuje prosty sposób wprowadzania liczników, możliwość zgłaszania reklamacji, relokacji i serwisu urządzeń.

Dostępna jest funkcja zamawiania materiałów eksploatacyjnych w ramach danego kontraktu, a także szybki podgląd statusu płatności i szczegółów umowy.

CUSTOMER PORTAL

CUSTOMER PORTAL

Sprawdź jakie to proste!

   

   

Kontroluj saldo i status płatności

Skontaktuj się z nami

Sprawdź status zleceń i czas reakcji, generuj raporty

Twórz profile i dostępy dla innych użytkowników

Wygeneruj e-kopię faktury

Zarejestruj reklamację i kontroluj status jej realizacji

Zarejestruj stan liczników i sprawdź historię

 Zarejestruj zlecenie serwisowe

Zarządzaj kontraktami, edytuj dane swojej firmy

Zgłoś zlecenie relokacji urządzenia

Złóż zamówienie na tonery

banner

Zakładając konto w Customer Portalu otrzymujesz również możliwość nadawania dostępu i wyboru odpowiednich uprawnień dla innych użytkowników. Administrowanie kontem jest szybkie i wygodne, a także dostępne zarówno z poziomu przeglądarki jak i urządzenia mobilnego.

Zaloguj się

 


ZDALNY MONITORING


Unikalna technologia zdalnego monitoringu o nazwie CSRC monitoring zapewnia jeszcze szybszy, bezpieczniejszy oraz bardziej komfortowy sposób korzystania z serwisu Konica Minolta. Poprzez zdalny monitoring technicy są od razu informowani o rodzaju usterki. Z tego powodu aż 90% awarii jest usuwanych już podczas pierwszej interwencji.

Rozwiązania Konica Minolta do zdalnego monitoringu urządzeń pozwalają na całkowitą lub częściowa automatyzacje procesów związanych z obsługa rozwiązań. Nasze systemy maja możliwość komunikowania sie z Centrum Obsługi Klienta za pomocą technologii bezprzewodowej GPRS, protokołu HTTPs, droga e-mailowa lub za pośrednictwem połączenia faksowego. Moduł automatyzujący procesy serwisowe IDQM to innowacyjna, autorska technologia Konica Minolta. Wykorzystuje on m.in. wskaźniki związane z częstotliwością występowania usterki lub żywotnością danego podzespołu. Zastosowanie tak nowoczesnych i zaawansowanych rozwiązań pozwala na automatyczne przekazywanie informacji o problemach i błędach systemowych do naszego modułu zarządzania zleceniami serwisowymi. Za pośrednictwem aplikacji „Mobilny Technik” są one następnie wysyłane bezpośrednio na urządzenie mobilne technika, który natychmiast przystępuje do działania.

 

Co to oznacza dla Państwa?


    • brak konieczności samodzielnego zamawiania tonerów – urządzenie samo wysyła zgłoszenie o potrzebie wymiany tonera,
    • brak konieczności samodzielnego informowania Centrum Obsługi Klienta o usterkach,
    • interwencje techników Konica Minolta zanim problem zostanie zauważony w Państwa firmie,
    • zastosowanie działań zaradczych dopasowanych do konkretnego przypadku,
    • możliwość kompleksowego przygotowania się Inżyniera Serwisu do realizacji zlecenia.



SERWIS


Konica Minolta zdaje sobie sprawę z wymagań klientów, dlatego udoskonala pracę działu serwisowego wykorzystując do tego ponad 20-letnie doświadczenie w ogólnopolskiej obsłudze serwisowej klientów biznesowych. 

Konica Minolta oferuje opiekę techniczno-serwisowa na najwyższym poziomie. Automatyzacja procesu rozpoznawania usterek i bezpośredniego przekazywania kluczowych informacji do Centrum Obsługi Klienta pozwala użytkownikom zapomnieć o problemach sprzętowych i skoncentrować się na realizacji własnych celów.

Proponujemy Państwu właśnie taka opiekę: profesjonalną, kompleksową i efektywną. Dużą wagę przykładamy również do dogłębnego, wieloetapowego procesu szkolenia techników oraz regularnego monitorowania efektów ich pracy tak, aby mieć pewność, ze ludzie dedykowani do współpracy z naszymi klientami będą w stanie spełnić ich najwyższe wymagania. Nasza oferta obejmuje wiele usług, zarówno realizowanych zdalnie, jak i doraźnych, zapewniających nieprzerwane i sprawne funkcjonowanie sprzętu drukującego w Państwa firmie. Posiadamy rozbudowaną sieć oddziałów i punktów serwisowo-sprzedażowych, znajdujących się w 16 miastach Polski. Opieka serwisowa Konica Minolta to pewność wysokiej jakości usług, satysfakcjonujące efekty i skuteczność działań.

Skontaktuj się

Skontaktuj się