Obserwuj nas:
Udostępnianie
Portal Klienta Konica Minolta gwarantuje prosty sposób wprowadzania liczników, możliwość zgłaszania reklamacji, relokacji i serwisu urządzeń.
Dostępna jest funkcja zamawiania materiałów eksploatacyjnych w ramach danego kontraktu, a także szybki podgląd statusu płatności i szczegółów umowy.
Kontroluj saldo i status płatności
Skontaktuj się z nami
Sprawdź status zleceń i czas reakcji, generuj raporty
Twórz profile i dostępy dla innych użytkowników
Wygeneruj e-kopię faktury
Zarejestruj reklamację i kontroluj status jej realizacji
Zarejestruj stan liczników i sprawdź historię
Zarządzaj kontraktami, edytuj dane swojej firmy
Zgłoś zlecenie relokacji urządzenia
Złóż zamówienie na tonery
Zakładając konto w Customer Portalu otrzymujesz również możliwość nadawania dostępu i wyboru odpowiednich uprawnień dla innych użytkowników. Administrowanie kontem jest szybkie i wygodne, a także dostępne zarówno z poziomu przeglądarki jak i urządzenia mobilnego.
Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, update your cookie settings