CUSTOMER PORTAL

STREFA KLIENTA KONICA MINOLTA


Portal Klienta Konica Minolta gwarantuje prosty sposób wprowadzania liczników, możliwość zgłaszania reklamacji, relokacji i serwisu urządzeń.

Dostępna jest funkcja zamawiania materiałów eksploatacyjnych w ramach danego kontraktu, a także szybki podgląd statusu płatności i szczegółów umowy.

Sprawdź jakie to proste!

   

   

Kontroluj saldo i status płatności

Skontaktuj się z nami

Sprawdź status zleceń i czas reakcji, generuj raporty

Twórz profile i dostępy dla innych użytkowników

Wygeneruj e-kopię faktury

Zarejestruj reklamację i kontroluj status jej realizacji

Zarejestruj stan liczników i sprawdź historię

 Zarejestruj zlecenie serwisowe

Zarządzaj kontraktami, edytuj dane swojej firmy

Zgłoś zlecenie relokacji urządzenia

Złóż zamówienie na tonery

banner

Zakładając konto w Customer Portalu otrzymujesz również możliwość nadawania dostępu i wyboru odpowiednich uprawnień dla innych użytkowników. Administrowanie kontem jest szybkie i wygodne, a także dostępne zarówno z poziomu przeglądarki jak i urządzenia mobilnego.

Zaloguj się

Skontaktuj się

Skontaktuj się