Udostępnianie
W ostatnim czasie przekazaliśmy Państwu kilka informacji na temat dostępności produktów Konica Minolta. Pragniemy podsumować ostatnie wydarzenia i podzielić się z Państwem planami na najbliższe miesiące.
Sytuacja na świecie nadal ma duży wpływ na dostawy produktów. Restrykcje związane z pandemią COVID-19 w Chinach oraz skutki wojny w Ukrainie wydłużają czas realizacji zamówień i zwiększają koszty w niemal każdej branży.
Obie nasze japońskie fabryki w Tatsuno i Kofu w pełni wznowiły produkcję. Od tego czasu nieustannie pracujemy, aby zrealizować bieżące zamówienia w możliwie najszybszym czasie i zwiększyć zapasy. Dostawy tonerów do naszej fabryki w Europie zostały wznowione w październiku (zakład Kofu) i listopadzie (zakład Tatsuno) 2021 r.
Posiadamy tonery do większości urządzeń biurowych A3 i A4. Jednak mimo dołożonych starań, jesteśmy zmuszeni poinformować, że mamy zaległości w dostawach tonerów czarno-białych dla niektórych modeli urządzeń bizhub (C3350i/C4050i/C3320i oraz C250i/C300i/C360i, C750i). Przewidujemy, że w drugiej połowie roku uda nam się uzupełnić braki i dostosować poziom produkcji do potrzeb rynku.
W celu uzyskania szczegółowych informacji lub w przypadku pytań prosimy o informację na adres e-mail: serwis@konicaminolta.pl
Usprawniamy również proces napełniana i dystrybucji tonerów tak, aby były one dostępne zgodnie z lokalnymi potrzebami.
Dobrą wiadomością natomiast jest duża dostępność czarno-białych urządzeń do druku biurowego, a także wielu urządzeń Professional Printing, zarówno kolorowych, jak czarno-białych. W przypadku kolorowych urządzeń biurowych A3 i A4 niestety nadal mamy niedobory. W ramach środków zaradczych planujemy przyspieszenie produkcji w dotkniętych problemami zakładach (gdy tylko będą mogły zostać ponownie otwarte). Staramy się również jak najszybciej potwierdzić dostawy drogą lotniczą. Na tym etapie nie możemy przewidzieć rozwoju sytuacji, ale będziemy informować o postępach na bieżąco. Naszych Klientów i Partnerów Biznesowych przepraszamy za wszelkie niedogodności wynikające z wydarzeń o globalnym charakterze. Jednocześnie zapewniamy, że robimy wszystko co w naszej mocy, by zminimalizować odczuwalne skutki kryzysu i liczymy na to, że sytuacja w najbliższych miesiącach znacznie się poprawi, o czym będziemy Państwa informować na bieżąco. Komunikat Konica Minolta - wersja PDF Z poważaniem Zespół Konica Minolta