Wpływ wydarzeń globalnych na dostawy produktów Konica Minolta

| 6 października 2021

KOMUNIKAT KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA

Szanowni Państwo, Informujemy, że dostawcy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń produkcyjnych Konica Minolta zmuszeni zostali do czasowego wstrzymania produkcji. Przyczyną tego stanu był pożar w fabryce w Japonii, podjęcie w związku z tym działań zmierzających do wyjaśnienia jego przyczyn oraz zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom.


Konica Minolta Business Solutions Polska dokłada wszelkich starań w celu zminimalizowania skutków powyższych zdarzeń. Z uwagi na fakt, iż proces produkcji tonera leży całkowicie poza kontrolą Konica Minolta Business Solutions Polska, spodziewamy się, że nie będziemy w stanie zapewnić tonera do urządzeń na dotychczasowych zasadach.

Zgodnie z przewidywaniami oraz na podstawie informacji, jakie otrzymujemy z centrali Konica Minolta, dostępność tonerów Konica Minolta ma zmniejszyć się od początku listopada, a sytuacja ta może potrwać co najmniej kilka tygodni w zależności od rodzaju tonera. Podjęliśmy niezbędne działania, by utrzymać ciągłość produkcji w firmach naszych klientów. W ramach Konica Minolta Business Solutions Polska powołaliśmy specjalny zespół, który przygotował rozwiązania pozwalające uchronić zarówno firmę, jak i jej klientów przed skutkami wspomnianych wydarzeń. Od końca września nasi przedstawiciele informują o szczegółowych rozwiązaniach podczas spotkań z klientami.

W imieniu Konica Minolta przepraszamy za zaistniałą sytuację. Nie mamy wątpliwości, że niebawem powrócimy do niczym niezakłóconej współpracy, jak to miało miejsce dotychczas. Według ostatnich informacji obie japońskie fabryki wznowią produkcję 18 października i 8 listopada.