Udostępnianie
Koronawirus – pytania i odpowiedzi
4. Czy da się korzystać z urządzeń wielofunkcyjnych Konica Minolta, zupełnie ich nie dotykając? Z urządzeń wielofunkcyjnych można korzystać zdalnie. W trybie Administratora:
Uruchom połączenie SSL;
Uruchom Panel Obsługi Zdalnej, można wprowadzić zabezpieczenie hasłem;
Inne metody weryfikacji nie zostaną wyłączone lub pominięte. W trybie Użytkownika:
Z PC, laptopa, tabletu, a nawet smartfona;
Wpisz w przeglądarce: https://deviceIP:50443/panel/remote_panel.cgi;
Wprowadź hasło, jeśli będzie wymagane;
Obsługuj urządzenie wielofunkcyjne zdalnie.
Jeśli potrzebują Państwo bardziej szczegółowej instrukcji, prosimy o kontakt z lokalnym oddziałem handlowo-serwisowym Konica Minolta.
5. Przydatne linki i dokumenty
Pytania i odpowiedzi na temat koronawirusa na stronie WHO: https://www.who.int/news-room/q-a-detail/q-a-coronaviruses Bieżące raporty WHO: https://www.who.int/emergencies/diseases/novel-coronavirus-2019/situation-reports Strona Serwisu Rzeczypospolitej Polskiej https://www.gov.pl/web/koronawirus
6. Z kim mogę się skontaktować, jeśli mam więcej pytań? Konica Minolta uważnie monitoruje dynamiczną sytuację w związku z rozwojem koronawirusa (COVID-19) i na bieżąco informuje o planach zachowania ciągłości biznesowej. Obejmują one sposoby dostosowania się przez firmę Konica Minolta do zmian środowiskowych we wszystkich obsługiwanych lokalizacjach. Nasz zespół z pełnym zaangażowaniem działa na rzecz naszych klientów i partnerów oraz dokłada wszelkich starań, by jak najlepiej chronić zdrowie i bezpieczeństwo naszych pracowników, klientów oraz gości. Jeśli mają Państwo więcej pytań zapraszamy do kontaktu online contact@konicaminolta.pl