Konica Minolta posiada ustalony proces identyfikacji i wdrażania rozwiązań informatycznych dla swoich klientów.
Podobnie jak w przypadku wszystkich swoich projektów, pierwszym i najważniejszym krokiem dla Konica Minolta jest dokładna analiza - zrozumienie wyzwań i potrzeb klienta. W tym celu Konica Minolta wykorzystuje dedykowaną technologię wyszukiwania procesów do mapowania punktów i procesów bólowych. Wyniki pojawiają się w ciągu kilku godzin.
Następnie eksperci Konica Minolta współpracują z klientem, aby dowiedzieć się, do czego dążą. Prowadzi to do sporządzenia raportu z rekomendacjami dotyczącymi harmonogramu dostaw oraz planu realizacji.
Podstawą w tym planie realizacji jest zdigitalizowanie informacji przechowywanych w formie papierowej lub analogowej w celu umożliwienia automatyzacji przepływu informacji. Eliminuje to błędy transkrypcji, zmniejsza problemy z bezpieczeństwem i poprawia ścieżki audytu w zakresie dostępu do informacji. Cyfryzacja ta tworzy podstawę potrzebną do późniejszej inteligentnej automatyzacji przepływu informacji, jako kolejny krok. Konica Minolta współpracuje z wieloma niezależnymi dostawcami oprogramowania, takimi jak Kofax, ABBYY, Hyland i M-Files. Dzięki temu możemy zaoferować swoim klientom rozwiązania idealnie dopasowane do ich potrzeb. Może to obejmować różne zadania, takie jak przechwytywanie i integracja danych, wyszukiwanie i analiza danych, konwersja i klasyfikacja, przechowywanie i wyszukiwanie archiwów, przepływ pracy, publikowanie i migracja danych itp.
Gdy przepływ informacji zostanie zautomatyzowany, może nastąpić również podjęcie odpowiednich decyzji. Nazywa się to "inteligentną automatyzacją". W tym przypadku inteligentne roboty mogą służyć do wykorzystania inteligencji podobnej do ludzkiej oraz wykonywania bardziej złożonych, ale wciąż powtarzających się zadań. To właśnie na tym etapie urzeczywistniają się główne korzyści płynące z RPA:
-
poprawa doświadczeń klientów dzięki mniejszej liczbie błędów i krótszym czasom reakcji,
-
uwolnienie potencjału siły roboczej poprzez odciążenie pracowników,
-
zwiększenie produktywności dzięki mniejszej ilości zmarnowanego czasu organizacji,
-
zwiększenie sprawności dzięki bardzo szybkiemu wdrażaniu nowych usług.
Konica Minolta bezproblemowo integruje wszystkie funkcje RPA w ramach całościowego podejścia do usług IT. Dzięki ochronie, utrzymaniu i ulepszaniu środowiska informatycznego firmy, ostatecznym celem jest wyeliminowanie problemów związanych z codzienną pracą i usprawnienie efektywnych procesów biznesowych.