PReS Connect


Zestaw narzędzi komunikacji biznesowej do automatyzacji i dystrybucji wielokanałowej


Przetwarzane ręcznie, rutynowe zadania są czasochłonne, mogą łatwo powodować błędy, które skutkują pomyłkami w wydrukach, a także wymagają długiego procesu dystrybucji. Co więcej, w dzisiejszych czasach komunikacja z klientami powinna być oparta na ich preferencjach, powinna koncentrować się na istotnych informacjach i zawierać automatycznie generowane komunikaty docelowe — z wysokim stopniem automatyzacji, zmniejszającym nakłady pracy ręcznej i eliminującym błędy ludzkie. W tym właśnie miejscu wchodzi PReS Connect: dzięki zoptymalizowanej wydajności, która obejmuje IPDS, aplikacja ułatwia produkcję dużych ilości wydruków, wiadomości e-mail i stron internetowych z dużą prędkością.


Przepływ pracy w PReS Connect

PReS Connect

PReS Connect

Szablony

  • Przeciągnij i upuść
  • Indywidualne konfiguracje danych
  • Efektywne mapowanie danych

Automatyczna konfiguracja i wykańczanie

  • Pełna kontrola nad funkcjami drukowania i obsługi papieru
  • Automatyczna dystrybucja
  • Wysoka skalowalność wydajności
  • Jednolity model danych
  • Narzędzie do współpracy
  • Lepsze wrażenia użytkowe

Pobierz broszurę dotyczącą produktu, aby mieć wszystkie informacje pod ręką.

PReS Connect - broszura
PReS_Connect_Print_Automation-thumbnail

Skontaktuj się

Skontaktuj się

Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, update your cookie settings