CaptureOnTheGO

Uzyskuj dostęp i mobilnie zarządzaj dokumentacją w terenie


Nasze rozwiązanie zaczyna się tam, gdzie zatrzymują się inne cyfrowe rozwiązania.


Zacznij od urządzenia mobilnego

Korzystając z cyfrowej formy i elektronicznego formularza na urządzeniu mobilnym, pracownicy będą mogli przechwytywać dane i informacje w terenie. Formularze można aktualizować w czasie rzeczywistym. Można także w pełni zarządzać dokumentacją w trybie offline oraz aktualizować dane, gdy tylko połączenie sieciowe będzie dostępne. Możliwości automatyzacji są nieograniczone, po otrzymaniu odpowiednich informacji uruchamiane są zautomatyzowane procesy, takie jak wiadomości e-mail z potwierdzeniem lub aktualizacje systemu rozliczeniowego czy potwierdzenie odbioru w celu rozpoczęcia procesu fakturowania.


Uwolnij się ze wstępnie zdefiniowanych szablonów

Nasze rozwiązanie to w pełni konfigurowalna konstrukcja, która zapewnia elastyczność w tworzeniu i edycji własnych szablonów. Użyj danych z systemu, aby zaprojektować własne dokumenty HTML wolne od wstępnie ustalonych ograniczeń i rozpowszechniać je wśród osób w terenie. Co więcej, możliwe jest oznakowanie wszystkiego wizerunkiem firmy, w tym aplikacji mobilnej.


Hostuj własne informacje

Dzięki Capture OnTheGo możemy dopasować się do Twoich istniejących procesów biznesowych, a nie na odwrót.


Zapoznaj się z Capture OnTheGo

Capture OnTheGo oferuje lepszy sposób zarządzania zdalnymi procesami biznesowymi w tym dokumentami transakcyjnymi, zapewniając automatyzację pracy razem z PlanetPress Connect lub PReS Connect, przenosząc ją bezpośrednio na telefon komórkowy lub tablet, dzięki czemu można uzyskać dostęp, edytować i udostępniać dokumenty z dowolnego miejsca.

Funkcje, które wyróżniają Capture OnTheGo na rynku

 

Pełna automatyzacja procesów

Zautomatyzuj procesy, takie jak fakturowanie lub aktualizacje systemu w czasie rzeczywistym. Procesy są uruchamiane, gdy dane są rejestrowane w formularzach i aktualizowane z centrum bazy danych, co przyspiesza transakcje i zwiększa wydajność pracy.

 

Bez opóźnienia

Ponieważ rezygnujesz z dokumentacji papierowej nie musisz czekać, aby otrzymać wypełnione formularze papierowe – do ich dalszego procesowania. Brak ręcznego wprowadzania informacji skutkuje wiarygodną i dokładną realizacja zadań, co zmniejsza liczbę błędów i usprawnia pracę.

 

Brak wstępnie zdefiniowanych szablonów

Mając swobodę projektowania formularzy według własnego uznania i dzięki elastyczności procesów bez ustalonych ograniczeń możesz tworzyć niestandardowe projekty, które pasują do twoich potrzeb biznesowych.

Tryb offline

Brak połączenia sieciowego nie pozwoli Ci na przerwanie pracy. Przesłane dokumenty są automatycznie umieszczane w kolejce i wysyłane, gdy tylko połączenie z urządzeniem mobilnym zostanie ponownie nawiązane.

Informacje są przechowywane na miejscu

Unikaj udostępniania informacji w bazie danych stronom trzecim. W ten sposób możesz mieć pewność, że dostęp jest kontrolowany, a twoje informacje są bezpieczne.

Twój własny branding

Twórz spersonalizowane dokumenty a aplikację wzbogać o wizerunek swojej marki.

 
 
 
 
 
 
 

Capture OnTheGo w akcji

Zwiększ szybkość i dokładność procesów biznesowych dzięki Capture OnTheGo

Funkcje

Funkcje

Dostęp

Dostęp do wszystkich dokumentów zdalnie w trybie online i offline.

 

Automatyczne kolejkowanie

Aplikacja automatycznie umieszcza w kolejce dokumenty, które należy wysłać, aby zawsze były synchronizowane, gdy nastąpi połączenie sieciowe.

 

Tryb offline

Możesz w pełni zarządzać procesami i dokumentacją, gdy urządzenie nie jest podłączone z siecią. Zmiany zostaną zsynchronizowane, gdy urządzenie będzie ponownie w trybie online.

Przechwytywanie danych

Przechwytuj dane za pomocą treści multimedialnych z telefonu lub tabletu

 

Weryfikacja

Sprawdzanie poprawności pozycji i danych w dokumentacji można przeprowadzić nawet wtedy, gdy użytkownik jest w trybie offline.

 

Multimedia

Dodaj zdjęcia i informacje o geolokalizacji do formularzy wysyłanych do systemu.

 

Podpis

Capture OnTheGo jest idealny, gdy potrzebujesz podpisu.

Przesyłanie

Udostępniaj dokumenty w czasie rzeczywistym.

 

Dokumenty i formularze

Użytkownicy widzą tylko to, co powinni i do czego mają nadany dostęp przez administratora.

 

Sortowanie

Wyszukaj lub posortuj dokumenty według nazwy klienta lub kategorii dokumentu.

 

Repozytorium i pobieranie

Dokumenty i formularze dostępne do pobrania są zawsze przechowywane w repozytorium.

SKONTAKTUJ SIĘ

SKONTAKTUJ SIĘ

Tak, chcę otrzymywać informacje:

Na temat aktualnych produktów i usług firmy Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH oraz innych spółek stowarzyszonych należących do grupy, dostosowane do moich indywidualnych zainteresowań. Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności.

Pola tekstowe oznaczone symbolem * są wymagane!