Konsolidacja wydruku i obsługa korespondencji „na żądanie”

 

Odbierz, wydrukuj i wyślij jednym kliknięciem!

Zwiększ wolumen realizacji zadań dzięki poczcie hybrydowej

W każdej organizacji na całym świecie występują duże ilości korespondencji seryjnej i jednorazowej „na żądanie”.
Każdy z tych typów korespondencji wymaga ręcznej obsługi, drukowania kopert, pakowania do kopert i wysyłki. Zwiększa to koszty materiałów eksploatacyjnych, pracy i wysyłki. Zadania te nie są zlecane na zewnątrz, jak to ma miejsce w przypadku większych transz powtarzających się wydruków dlatego stanowią one możliwość korzystania ze zleceń od bieżących klientów.
Usprawniając dla nich proces za pomocą poczty hybrydowej, możesz wygenerować zysk i rozszerzyć zakres swoich usług.

Dzięki rozwiązaniu OL Connect Send zwiększysz swoją bazę klientów i uzyskasz więcej zamówień!


Dostarczaj usługi o wartości dodanej przez Internet

Kierując przedsiębiorstwem poligraficznym chcesz utrzymać stały, wysoki wolumen druku, aby utrzymać rentowność. Jednak ciągłe powiększanie bazy klientów i zamówień to czasochłonny proces. Konsolidacja druku i zamówień pocztowych za pomocą łatwego w użyciu narzędzia do składania zamówień przez Internet umożliwia pozyskanie większej liczby klientów bez większych kosztów ogólnych.

Zyskaj kontrolę nad swoją komunikacją dzięki OL Connect Send!


Większa wydajność i krótszy czas reakcji

Przetwarzanie każdego zlecenia druku wymaga wielu małych kroków, które przekładają się na dużą ilość poświęconego czasu. Każde zamówienie, niezależnie od jego wielkości, wymaga takiej samej ilości przetwarzania. Dodaj do tego jeszcze te zamówienia na ostatnią chwilę, które otrzymujesz za pośrednictwem różnych mediów i szybko przestajesz być efektywny w ich realizacji. Dlatego właśnie potrzebujesz rozwiązania opartego na poczcie hybrydowej.

Dzięki OL Connect Send możesz zautomatyzować i skonsolidować zadania związane z drukiem i wysyłką!


Rozwijaj relacje z Klientami

Doświadczenie klienta stanowi klucz do zdobycia jego lojalności. Jesteśmy coraz bardziej przyzwyczajeni do korzystania z interaktywnych usług online. Brak możliwości świadczenia tych usług uniemożliwia Ci nadążanie za konkurencją.


Oferuj intuicyjny interfejs internetowy dostępny 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu dzięki rozwiązaniu OL Connect Send!

Interfejs

Interfejs

Krok 1

 
  • Drukuj tak, jak zwykle. Po prostu wybierz sterownik wirtualnej drukarki.

Krok 2

 
  • Uzyskaj w dowolnym momencie dostęp do prostego i intuicyjnego interfejsu internetowego.

  • Wybierz opcje: firmowy, wkładka, format koperty, umieszczenie okna itp.

  • Zobacz podgląd dokumentów przed ich wysłaniem.

  • Uzyskaj pełną autonomię.

 

Korzyści dla Ciebie:

  • Więcej klientów, większy wolumen

  • Usprawnione procesy

  • Krótkie czasy realizacji

  • Elastyczna struktura cen

  • Spersonalizowana pomoc

  • Oprogramowanie przyjazne dla użytkownika

  • Klienci, którzy nie potrzebują pomocy technicznej

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Korzyści dla Twoich klientów:

  • Bezpieczne przesyłanie

  • Brak logowania

  • Brak potrzeby szkolenia

  • Plug-and-play

  • Brak zmian w sposobie pracy

  • Podgląd i opcje pracy

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Skontaktuj się z nami

Skontaktuj się z nami