Konsolidacja wydruku i obsługa korespondencji „na żądanie”

Odbierz, wydrukuj i wyślij za jednym kliknięciem!

Zwiększ wolumen wydruków dzięki poczcie hybrydowej

Duże firmy, które zlecają na zewnątrz duże wolumeny druku, stanowią rzadkość. Dlatego też musisz przestawić się na mniejsze nakłady, aby utrzymać swój wolumen. Większość organizacji nie zwraca uwagi na koszty związane z przetwarzaniem małych nakładów i akceptuje je. Oznacza to, że w poczcie hybrydowej kryją się możliwości biznesowe. Usprawniając dla nich ten proces za pomocą poczty hybrydowej, możesz wygenerować zysk i rozszerzyć zakres swoich usług.

Dzięki rozwiązaniu OL Connect Send zwiększysz swoją bazę klientów i uzyskasz więcej zamówień!


Dostarczaj usługi o wartości dodanej przez Internet

Kierując zakładem poligraficznym chcesz utrzymać stały, wysoki wolumen druku, aby utrzymać rentowność. Jednak ciągłe powiększanie bazy klientów i zamówień to czasochłonny proces. Konsolidacja druku doraźnego i zamówień pocztowych za pomocą łatwego w użyciu narzędzia do składania zamówień przez Internet umożliwia pozyskanie większej liczby klientów bez większych kosztów ogólnych.

Zyskaj kontrolę nad swoją komunikacją dzięki OL Connect Send!


Większa wydajność i krótszy czas reakcji

Przetwarzanie każdego zlecenia druku wymaga wielu małych kroków, które przekładają się na dużą ilość zmarnowanego czasu. Każde zamówienie, niezależnie od rozmiaru, wymaga takiej samej ilości przetwarzania. Dodaj do tego te zamówienia na ostatnią chwilę, które otrzymujesz za pośrednictwem różnych mediów i szybko zarządzanie tym staje się prawdziwym koszmarem! Dlatego właśnie potrzebujesz rozwiązania opartego na poczcie hybrydowej.

Dzięki OL Connect Send możesz zautomatyzować i skonsolidować zadania związane z drukiem i wysyłką!


Zachowaj klientów dzięki pierwszorzędnej obsłudze klienta

Doświadczenie klienta stanowi klucz do zdobycia jego lojalności. Jesteśmy coraz bardziej przyzwyczajeni do korzystania z interaktywnych usług online. Brak możliwości świadczenia tych usług uniemożliwia Ci nadążanie za konkurencją.

Oferuj intuicyjny interfejs internetowy dostępny 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu dzięki rozwiązaniu OL Connect Send!
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Interfejs klienta

Interfejs klienta

Krok 1

  • Drukuj tak, jak zwykle. Po prostu wybierz sterownik wirtualnej drukarki.
 
 
 
 
 

Krok 2

  • Uzyskaj w dowolnym momencie dostęp do prostego i intuicyjnego interfejsu internetowego.
  • Wybierz opcje: firmowy, wkładka, format koperty, umieszczenie okna itp.
  • Zobacz podgląd dokumentów przed ich wysłaniem.
  • Uzyskaj pełną autonomię.
 
 
 
 
 

Korzyści dla Ciebie:

  • Więcej klientów, większy wolumen
  • Usprawnione procesy
  • Krótkie czasy realizacji
  • Elastyczna struktura cen
  • Spersonalizowana pomoc
  • Oprogramowanie przyjazne dla użytkownika
  • Klienci, którzy nie potrzebują pomocy technicznej
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Korzyści dla Twoich klientów:

  • Bezpieczne przesyłanie
  • Brak logowania
  • Brak potrzeby szkolenia
  • Plug-and-play
  • Brak zmian w sposobie pracy
  • Podgląd i opcje pracy
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Skontaktuj się z nami

Skontaktuj się z nami