Obsługa poczty wychodzącej

Automatyzacja na Twój sposób


Ogranicz ręczną obsługę papieru i automatyzuj powtarzalne zadania

Zarządzaj wysyłką dokumentacji firmowej, dostosuj komunikację do wymagań klientów wewnętrznych oraz zewnętrznych i dostarczaj na czas. Oprócz dużych nakładów pocztowych, pojawia się także wiele korespondencji „na żądanie”, które należy obsłużyć a ręczna obsługa tych zadań jest powtarzalna, czasochłonna i kosztowna.

Zwiększ efektywność i oszczędzaj czas dzięki OL Connect.


Oszczędzaj na opłatach pocztowych i kosztach materiałów eksploatacyjnych

Wysyłanie poczty jest kosztowne, a tym bardziej zarządzanie wszelkimi zwrotami. Istnieje jednak kilka dostępnych opcji optymalizacji tych procesów. Zapewnij poprawność adresów dzięki integracji z rozwiązaniami innych firm, aby mieć pewność, że nigdy więcej nie wyślesz faktury, która wróci niezapłacona, sortuj przesyłki do wysłania i obniżaj opłaty. Zrestrukturyzuj swoją pocztę, aby zmniejszyć liczbę stron i wagę, co umożliwi jeszcze większe oszczędności.

Obniż koszty wysyłki każdej przesyłki dzięki OL Connect!


Przejście na pocztę elektroniczną

Komunikacja drogą elektroniczną to już codzienność. Nie udało ci się jednak na to przestawić?

Przejdź na komunikację wielokanałową dzięki OL Connect i pozwól swoim klientom decydować w jaki sposób masz się z nimi komunikować!

 

Jak działa nasz elastyczny proces


Zarządzaj dokumentami faktur i ustalaj dla nich wiele formatów wyjściowych, opierając się na bazie podstawowych danych z oryginalnego dokumentu. Udoskonalaj swoje dokumenty za pomocą personalizacji: kolorów, kodów kreskowych, wykresów, ukierunkowanych informacji i tabel.
 
 
 
 
 
 

Połącz wiele dokumentów z różnych źródeł w jedną przesyłkę. Proces kopertowania może zostać zaimplementowany do generowania wsadów dla przesyłek, które mieszczą się w różnych kategoriach pocztowych i wagowych.

Walidacja procesu (zapewniająca, że właściwy dokument znajduje się we właściwej kopercie) jest możliwa poprzez integrację z rozwiązaniami innych systemów. Możesz przejść na pocztę elektroniczną we własnym tempie, ponieważ oprogramowanie obsługuje zarówno druk, jak i pocztę elektroniczną.

Dlaczego warto wybrać rozwiązanie OL Connect?

 

Wierzymy w stopniowe i modułowe podejście do rozwoju procesów biznesowych. Średniej wielkości przedsiębiorstwa nie mogą sobie pozwolić na generalną modernizację systemów i procesów w ramach jednego projektu, z uwzględnieniem okresu przejściowego. Dzięki naszym rozwiązaniom można wdrażać większość rozwiązań małymi krokami, przy zachowaniu całkowitej elastyczności.

 
 
 
 
 
 
 
 
  • Oprogramowanie middleware, przyjazne dla użytkownika zapewnia kontrolę nad procesami i dokumentami
  • Technologia dostosowana także do potrzeb przedsiębiorstw średniej wielkości
  • Szybkie wdrożenie przy kosztach znacznie poniżej średniej
  • Zapewnienie wsparcia i utrzymania
  • Nasze przyjazne dla użytkownika oprogramowanie zapewnia kontrolę nad procesami i dokumentami

Skontaktuj się z nami

Skontaktuj się z nami

Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, update your cookie settings