W dzisiejszym świecie komunikacja i media są nierozerwalnie połączone. Agencje reklamowe i działy marketingu zaczęły szukać nowych sposobów na docieranie do szerszego grona odbiorców, by zaoferować nowe sposoby pozyskiwania klientów. Dostawcy usług drukarskich szybko zorientowali się, że również muszą się zmienić, więc skoncentrowali się na rozszerzeniu oferty produktów i usług, by sprostać najnowszym trendom i oczekiwaniom rynku.
To doprowadziło do doskonałej sytuacji, w której marketing cyfrowy połączył siły z unowocześnionymi technikami druku, a to z kolei doprowadziło do powstawania nowych rozwiązań, jakie dotąd uznawano za nieosiągalne.
Już sam zakres usług, jakie można dziś świadczyć za pomocą najnowszych technologii druku i marketingu, jest niezwykła. Pytanie brzmi jednak, w jaki sposób dostawcy usług druku i reklamodawcy powinni współpracować ze sobą, aby osiągnąć wspólny cel, a także jak dobrze połączyć druk, strony internetowe, sieci społecznościowe, pocztę e-mail i wiadomości SMS.
Tak, to naprawdę możliwe – dlatego powstało rozwiązanie Cross Media.