PlanetPress Connect


Optymalizacja komunikacji biznesowej i procesów biznesowych


PlanetPress Connect jest doskonałym narzędziem do zarządzania wydrukami dla każdego środowiska korporacyjnego odpowiedzialnego za zarządzanie dystrybucją komunikacji biznesowej i dokumentów. PlanetPress Connect to kompleksowy zestaw narzędzi do każdego etapu procesu komunikacji. W pełni spersonalizowana komunikacja biznesowa dla wszelkich typów wydruków tworzona jest w sposób natywny, w tym w formie druku, poczty elektronicznej w formacie HTML i formacie sieciowym.


Przepływ pracy w PlanetPress Connect

PlanetPress Connect

PlanetPress Connect

Zasady i reguły druku

  • Wybór procesów związanych z dokumentami biznesowymi
  • Warunki wyzwalające działania
  • Branżowe formaty druku 

Przetwarzanie zadań w oparciu o produkty

  • Dynamiczne procedury dostawy 
  • E-mail
  • Wiadomości tekstowe
  • Komunikacja online 
  • Lepsza komunikacja w zakresie druku

Pobierz broszurę dotyczącą produktu, aby mieć wszystkie informacje pod ręką.

PlanetPress Connect - broszura
PlanetPress_Connect_Output_Management-thumbnail

Skontaktuj się

Skontaktuj się