Zarządzanie użytkownikami i kosztami pracy

Automatyczna analiza zużycia i zaawansowane metody rozliczania kosztów

Odkryj nowoczesne środowisko druku dostosowane do Twoich potrzeb


Istnieje wiele różnic między małymi i średnimi firmami a międzynarodowymi przedsiębiorstwami.

Każda organizacja ma własny styl zarządzania, potrzeby, klientów i cele. Niezależnie od rozmiarów i zasięgu firmy, Konica Minolta oferuje rozwiązanie do zarządzania kosztami, które spełni wszystkie Twoje wymagania. To skalowalne oprogramowanie odpowiada na rzeczywiste potrzeby działalności nawet gdy zmieniają się one w miarę rozwoju firmy.

Rozwiązania

Rozwiązania

Koszty i zarządzanie użytkownikami

Scentralizowany użytkownik korporacyjny i zarządzanie kosztami znacznie zmniejszają wydatki na usługi drukowania – nawet o 30%. To rozwiązanie do monitorowania usług i zadań pozwala cieszyć się ekonomicznym i nowoczesnym środowiskiem druku. Nie musisz inwestować w nową infrastrukturę drukowania: oprogramowanie obsługuje drukarki wielofunkcyjne Konica Minolta i drukarki dla małych biur. To zaś składa się na prostą i skuteczną kontrolę nad wszystkimi urządzeniami, niezależnie od tego, czy chodzi o małą firmę z kilkami urządzeniami wielofunkcyjnymi, czy o międzynarodową korporację z oddziałami na całym świecie.

Urządzenia
Sprzęt drukujący Konica Minolta

Zależy Ci na najwyższej wydajności druku cyfrowego? Trafiłeś we właściwe miejsce. Urządzenia od Konica Minolta do druku produkcyjnego i biurowego spełniają najbardziej wyśrubowane standardy na rynku. Gwarantują one rewolucyjną jakość obrazu kolorowego, błyskawiczny druk czarno-biały, profesjonalne techniki wykańczania, pozwalające sprostać najbardziej złożonym zamówieniom, i nie tylko. Bez względu na rozmiar i specjalizację Twojej firmy nasze urządzenia pozwolą Ci zbudować własną infrastrukturę druku, zarządzać zawartością cyfrową, stosować najnowocześniejsze narzędzia pomiarowe i odkrywać inne rozwiązania, zaprojektowane tak, by całkowicie odmienić Twoją organizację pracy.

Software
YSoft SafeQ - zarządzanie drukiem

YSoft SafeQ to rozwiązanie do zarządzania drukiem dla firm, które umożliwia przejęcie kontroli nad wszystkimi zwyczajami drukowania i zarządzania danymi, by umożliwić Ci podejmowanie świadomych decyzji dotyczących środowiska drukowania i infrastruktury w swojej organizacji. Skorzystaj z tego narzędzia, by obniżyć koszty drukowania, kopiowania i skanowania. YSoft SafeQ rejestruje wszystkie czynności związane z drukarką wielofunkcyjną niezależnie od jej lokalizacji – wszystko to z myślą o zapewnieniu Ci pełnej kontroli, większego bezpieczeństwa danych i wydajności środowiska drukowania.

Usługi
Zawsze do usług

Nasz doświadczony zespół ekspertów odpowie na wszelkie pytania i pokaże Ci, jak korzystać z wybranych przez Ciebie produktów. Nasze usługi mają za zadanie zapewnić Ci maksymalne korzyści, a system wsparcia Konica Minolta powstał z myślą o tym, by Twoja firma mogła w pełni korzystać z naszych rozwiązań. Oferujemy szereg usług, w tym zoptymalizowany system druku, łącząc doradztwo, wdrażanie sprzętu i oprogramowania, oraz zarządzanie przepływem pracy w celu obniżenia kosztów, a także inteligentne systemy zabezpieczeń dla Twojej firmy.

Zarządzanie użytkownikami i kosztami pracy

Zarządzanie użytkownikami i kosztami pracy

Wprowadź zarządzanie drukiem YSoft dla przedsiębiorstw i wyprzedź konkurencję. Wprowadź do swojej firmy nowoczesne środowisko drukowania, które jest elastyczne, ekonomiczne i bezpieczne, a przy tym zupełnie zmieni sposób zarządzania kosztami i infrastrukturą druku w Twojej organizacji. Zyskaj pełną kontrolę nad budżetem i łatwo monitoruj wszystkie koszty skanowania, drukowania i kopiowania w przeliczeniu na użytkownika, urządzenie lub na biuro. Identyfikuj problematyczne nawyki związane z drukowaniem w Twojej firmie i reaguj na nie, zmieniając zasady i uprawnienia na poziomie całej infrastruktury. Zarządzanie drukiem YSoft to scentralizowane środowisko drukowania, w którym aplikacja serwera jest połączona ze wszystkimi sieciowymi urządzeniam w katalogu firmowym. To zaś umożliwia ustawienie zasad kontroli użytkowania i wprowadzenie bardziej wydajnego systemu pracy wewnątrz całej organizacji.


Dzięki temu rozwiązaniu zawsze masz wszystko pod kontrolą – nawet wtedy, gdy organizacja prowadzi wiele projektów dla wielu klientów jednocześnie. Do każdego projektu możesz przydzielić kod rozliczeniowy i monitorować związane z nim koszty. W ten sposób znacznie łatwiej wliczyć całkowite wydatki związane z drukiem do kosztorysu projektu i uwzględnić jej w cenie przedstawianej klientowi. Czytelne wykresy i raporty zarządzania pozwolą Ci na łatwą analizę danych i odpowiednią kontrolę całej infrastruktury. W celu zwiększenia przejrzystości danych i wydajności firmy możesz także tworzyć własne raporty, dostosowane do swoich indywidualnych potrzeb.


YSoft SafeQ to wydajne, elastyczne i wszechstronne narzędzie do zarządzania użytkownikami i kosztami druku, które zapewnia wszystkie funkcje potrzebne do usprawnienia przepływu pracy, zwiększenia oszczędności i bardziej przejrzystego monitorowania kosztów.

Większe bezpieczeństwo

Większe bezpieczeństwo

Łatwa i przejrzysta kontrola kosztów

Łatwa i przejrzysta kontrola kosztów

Centralne zarządzanie

Centralne zarządzanie

Automatyczna analiza korzystania z infrastruktury

Automatyczna analiza korzystania z infrastruktury

Zaawansowane rozliczanie kosztów

Zaawansowane rozliczanie kosztów

Skontaktuj się z nami

Skontaktuj się z nami

Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej

Spersonalizuj swoje rozwiązanie do zarządzania użytkownikami i kosztami, aby w pełni wykorzystać wszystkie funkcje, jakie oferuje. Nie wiesz, jak to zrobić? Skontaktuj się z nami, a nasi specjaliści chętnie odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania i rozwieją wszelkie wątpliwości.

Skontaktuj się z nami

Skontaktuj się z nami