Nowa era obsługi klienta

w Konica Minolta

Nowy system ServiceNow – usprawniamy obsługę zgłoszeń Klientów!

Już 7 kwietnia wdrażamy ServiceNow – nowoczesną platformę, która usprawni obsługę zgłoszeń naszych Klientów i pozwoli na jeszcze sprawniejsze działanie Centrum Obsługi Klienta. Co to oznacza dla Klientów? Dzięki ServiceNow Klienci zyskają:

  • Szybszy i wygodniejszy kontakt z Centrum Obsługi Klienta
  • Możliwość monitorowania postępów swoich zgłoszeń w czasie rzeczywistym
  • Opcję dodawania załączników i szczegółów w jednym miejscu
  • Pewność, że żadne zgłoszenie nie zostanie pominięte ani pozostawione bez odpowiedzi!
  • Lepszą organizację i zarządzanie zgłoszeniami, co przekłada się na szybsze rozwiązywanie problemów
  • Zwiększoną przejrzystość i kontrolę nad procesem obsługi zgłoszenia

Każdy Klient otrzyma konto w systemie ServiceNow, które będzie wymagało jedynie aktywacji. Proces ten jest szybki i prosty:

  1. Klient otrzyma wiadomość e-mail z przyciskiem "Activate Your Account".
  2. Po kliknięciu zostanie przekierowany na stronę aktywacji konta.
  3. Wprowadzi hasło zgodne z poniższymi zasadami:
    - Przynajmniej 8 znaków.
    - Minimum 3 z 4 poniższych warunków:
    1. Wielkie litery (A-Z)
    2. Cyfry (0-9)
    3. Znaki specjalne (!@#$%^&*)
    4. Małe litery (a-z)
  4. Po pomyślnym zapisaniu hasła konto będzie gotowe do użycia od 7.04 pod adresem: https://service.konicaminolta.eu/

Centrum Obsługi Klienta zadba o płynne przejście na nowy system. Jeśli pojawią się pytania lub wątpliwości, jesteśmy do Waszej dyspozycji!



 

Pytania i odpowiedzi

 

  1. Jakie korzyści przyniesie mi nowy system ServiceNow?
    ServiceNow to nowoczesna platforma, która zapewnia:

    • Szybszy i wygodniejszy kontakt z Centrum Obsługi Klienta.

    • Możliwość monitorowania zgłoszeń w czasie rzeczywistym.

    • Opcję dodawania załączników i dodatkowych szczegółów w jednym miejscu.

    • Gwarancję, że żadne zgłoszenie nie zostanie pominięte.

    • Dostęp z każdego urządzenia – system działa na komputerach i urządzeniach mobilnych, co pozwala zgłaszać sprawy w dowolnym miejscu i czasie.
       

  2. Czy moje zgłoszenia będą widoczne w nowym systemie?
    ​​Tak, wszystkie zgłoszenia będą widoczne w nowym systemie ServiceNow. Klienci będą mieli możliwość monitorowania postępów swoich zgłoszeń w czasie rzeczywistym
     

  3. Czy mogę dodawać załączniki do moich zgłoszeń?
    Tak, nowy system ServiceNow umożliwia dodawanie załączników i szczegółów do zgłoszeń w jednym miejscu
     

  4. Co się stanie z moimi zgłoszeniami w starym systemie?
    Wszystkie zgłoszenia będą obsługiwane w obecnym systemie do 4 kwietnia, po tym czasie proces obsługi zostanie przeniesiony do nowego systemu ServiceNow.