Konica Minolta

Polska

Marka

Informacje korporacyjne

Naszym celem jest poznanie opinii naszych klientów i spojrzenie na ich potrzeby z ich perspektywy, aby móc wspólnie stawiać czoło wyzwaniom stojącym przed firmami – poprzez urzeczywistnianie idei, które zapewnią nam wszystkim lepszą przyszłość.

ZMIEŃ SEKCJĘ

Marka Konica Minolta

Marka Konica Minolta to synonim firmy kreatywnej, przyjaznej i wiarygodnej, która nie boi się podejmowania nowych wyzwań. O wartości naszej marki przesądzają cztery wyjątkowe cechy: bogata specjalistyczna wiedza techniczna dotycząca całej dziedziny przetwarzania obrazu, kultura nieodmiennie zorientowana na tworzenie wysokiej jakości produktów i usług, wyjątkowe grupy produktów opracowane przy wykorzystaniu zintegrowanych technologii oraz sieć usług marketingowych sprawnie odpowiadająca na potrzeby klientów.

Istotą marki Konica Minolta jest głęboka specjalistyczna wiedza techniczna umożliwiająca realizowanie innowacyjnych i oryginalnych pomysłów, którymi możemy nieustannie zaskakiwać naszych klientów.

Logo jest reprezentacją wartości naszej marki i nazwy firmy oraz sposobem przedstawienia oferty, jaką Konica Minolta kieruje do swoich klientów. Logo składa się z symbolu graficznego (znak globu) i logotypu – elementy te mają następujące znaczenie.

Symbol graficzny

Jest to znak przedstawiający Ziemię. Nazywamy go „znakiem globu”, ponieważ wyraża nieskończoną ekspansję firmy Konica Minolta oraz dążenie do zapewnienia innowacyjnej wartości klientom na całym świecie. Eliptyczny kształt wyraża solidność i bezpieczeństwo, jakie gwarantujemy naszym klientom oraz harmonię naszej bogatej wiedzy w zakresie technologii. Pięć linii to wiązka promieni świetlnych nawiązująca do naszych kompetencji w dziedzinie przetwarzania obrazu. Niebieska barwa znaku graficznego, nazywana przez nas „kolorem innowacji", wyraża innowacyjność i kreatywność.

Logotyp

Wyraża precyzję i jakość w dziedzinie przetwarzania obrazu oraz ciągłe zaskakiwanie klientów kolejnymi niespodziankami.