eBIZ

Załóż konto i sprawdź, jakie to proste!


Portal Klienta Konica Minolta to prosta, intuicyjna platforma do wprowadzania stanów liczników, składania reklamacji, przeprowadzania relokacji oraz serwisu urządzeń.

Posiada funkcję zamawiania materiałów eksploatacyjnych w ramach danej umowy, a także umożliwia szybki podgląd statusu płatności i szczegółów kontraktu. 






Załóż konto i sprawdź, jakie to proste!

Dostęp do Portalu Klienta Konica Minolta zagwarantuje Ci liczne korzyści:

   

   

Skontrolujesz saldo i status swojej płatności 

Sprawdzisz statusy zleceń i wygenerujesz raporty

Zarejestrujesz stan liczników i sprawdzisz ich historię

Wygenerujesz e-kopię faktury 

Zyskasz wgląd do swoich kontraktów oraz zedytujesz dane firmy

Zamówisz tonery i inne produkty Konica Minolta

Skontaktujesz się z nami w jeszcze szybszy sposób

Stworzysz profile i nadasz dostępy dla innych użytkowników

Zarejestrujesz reklamację i skontrolujesz status jej realizacji

Zarejestrujesz zlecenie serwisowe

Zgłosisz zlecenie relokacji urządzenia

Zakładając konto w eBIZ otrzymujesz wiele korzyści, które pozwolą Ci na szybkie i wygodne zarządzanie swoim zamówieniem. Dodatkowo Portal Klienta Konica Minolta jest dostępny zarówno z poziomu przeglądarki, jak i urządzenia mobilnego, co ułatwi Ci stały dostęp do Portalu. 

Zarejestruj się




 

FAQ

FAQ

Czy istnieje możliwość utworzenia konta dla użytkowników z innych lokalizacji, z ograniczonymi uprawnieniami?

Tak, istnieje taka możliwość. Mogą Państwo utworzyć konta wraz z odpowiednimi uprawnieniami, np. bez faktur. Dodatkowo mogą Państwo przypisać poszczególne urządzenia do określonych użytkowników. 

Czy mogę mieć wgląd do kilku spółek z widoku jednego konta?

Tak, jest taka możliwość. Prosimy o kontakt na adres portal@konicaminolta.pl. Funkcja zostanie dodana automatycznie.

Jak mogę wprowadzić licznik do urządzenia za pośrednictwem Portalu Klienta?

W zakładce „liczniki” można wprowadzić licznik pojedynczo lub zbiorczo, korzystając z funkcjonalności systemu.

Nie mam konta w Portalu Klienta. W jaki sposób mogę się zarejestrować?

Rejestracji możesz dokonać samodzielnie na stronie https://ecommerce.konicaminolta.pl lub wysyłając maila na adres portal@konicaminolta.pl

Skończył mi się toner. Mogę sprawdzić, czy maszyna go już zamówiła?

Tak. W Portalu Klienta istnieje możliwość sprawdzenia statusu zamówienia, a nawet numeru listu przewozowego.

Zarejestrowałem się, ale nie mam dostępu do wszystkich funkcjonalności, które zostały opisane na stronie. Jak mogę uzyskać pełny dostęp do Portalu Klienta?

Po dokonaniu rejestracji, w ciągu jedno dnia następuje weryfikacja konta i nadanie pełnych uprawnień.

 

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania?
Napisz do nas na adres
portal@konicaminolta.pl



 

SKONTAKTUJ SIĘ

SKONTAKTUJ SIĘ