Na początku pandemii wirusa COVID-19 rząd wprowadził nakaz pracy w domu. Wiele organizacji niemal z dnia na dzień wprowadziło rozwiązania oparte na chmurze, takie jak Microsoft 365. Usługi takie jak Microsoft Teams zapewniały niezbędne narzędzia do komunikacji i współpracy, które usprawniały pracę w domu. Nic więc dziwnego, że Microsoft Teams obecnie posiada 145 milionów użytkowników na całym świecie1.
Jednakże, organizacje nadal posiadają problemy związane z zarządzaniem informacjami. Pracownikom stale brakuje dostępu do wielu danych oraz informacji, dzięki którym mogliby szybciej i skuteczniej wspierać procesy biznesowe oraz dbać o obieg dokumentów.
Idealnym rozwiązaniem, odpowiadającym na potrzeby pracowników, byłoby narzędzie do wyszukiwania, które działa podobnie jak strona Google, umożliwiając im:
- szybkie wyszukiwanie informacji w każdej bazie danych
- pobieranie wszystkich istotnych informacji i danych
- dostęp do wszystkich informacji w jednym miejscu
Łącząc oprogramowanie do zarządzania treścią (oprogramowanie ECM) z Microsoft Teams, dajesz pracownikom to, czego potrzebują. W ten sposób, system zarządzania treścią pomaga organizacji zapewnić bezpieczeństwo informacji oraz odpowiednio nimi zarządzać. Usprawnia on również zarządzanie dokumentami oraz pilnuje zgodności dokumentów z obowiązującymi przepisami.