Udostępnianie
Oficjalny komunikat Konica Minolta w związku z COVID-19
Szanowni Państwo, zapewniamy, że w związku z sytuacją związaną z wirusem SARS-CoV-2 stosujemy się do porad i wskazówek WHO oraz globalnych wytycznych Konica Minolta. Wdrożyliśmy też wewnętrzne procedury, mające na celu minimalizację zagrożenia dla naszych Klientów, Partnerów i Pracowników. Dokładamy wszelkich starań, aby wysoki poziom naszych usług został zachowany. Na tę chwilę zamówienia realizujemy zgodnie z harmonogramem oraz terminowo zapewniamy obsługę serwisową. Sytuacja rozwija się jednak dynamicznie i możemy nie mieć wpływu na opóźnienia. O każdym przesunięciu będziemy informować Państwa na bieżąco. Bardzo prosimy o zrozumienie w tej niezwykłej dla nas wszystkich sytuacji. Pragniemy poinformować również, że w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów, Partnerów i Pracowników, odwołaliśmy wszystkie służbowe podróże zagraniczne i ograniczyliśmy podróże krajowe do niezbędnego minimum. W miarę możliwości zapewniamy też warunki do pracy zdalnej. W naszej organizacji nie było dotąd podejrzenia zachorowania, jednakże na bieżąco monitorujemy sytuację i jesteśmy przygotowani na wprowadzenie natychmiastowych środków zaradczych.