Dla wielu organizacji proces zmiany samego szablonu dokumentu np. faktury może trwać zbyt długo. Brak elastyczności większości systemów komplikuje i spowalnia procesy aktualizacji dokumentów. Zyskaj kontrolę nad swoją komunikacją dzięki OL Connect!
Kontakt z Klientem drogą elektroniczną to już codzienność. Do tej pory nie udało ci się jednak na to przestawić? Przejdź na komunikację wielokanałową dzięki OL Connect i pozwól swoim klientom decydować w jaki sposób masz się z nimi komunikować!
Skróć czas poświęcany na zapytania Klientów. Wykonując pracę ręcznie jesteś podatny na błędy i idące za tym dodatkowe koszty. Brak automatyzacji procesów sprawia, że przetwarzane dokumenty w wersji papierowej są często niepoprawne i nieczytelne co utrudnia ich dalsze procesowanie. Przez to większość czasu trzeba przeznaczyć na zapytania Klientów. W ten sposób naprawiasz błędy, zamiast im zapobiegać. Wyeliminuj błędy i zredukuj procesy związane z papierowymi dokumentami dzięki OL Connect!
Wiele firm poświęca znaczną część czasu na komunikację ze swoimi Klientami w sprawach należności za faktury. Pracownicy działu księgowości muszą ręcznie monitorować, przygotowywać i przekazywać przypomnienia o terminach płatności, które często są dostosowywane do poszczególnych klientów. Zautomatyzuj ten proces i zwiększ wskaźnik poboru należności na czas.