Zarządzanie transakcjami i należnościami

 

Modyfikacja szablonów faktur "na żądanie"

Dla wielu organizacji proces zmiany samego szablonu dokumentu np. faktury może trwać zbyt długo. Brak elastyczności większości systemów komplikuje i spowalnia procesy aktualizacji dokumentów.

Zyskaj kontrolę nad swoją komunikacją dzięki OL Connect!


Wysyłaj elektroniczne dokumenty transakcyjne

Kontakt z Klientem drogą elektroniczną to już codzienność. Do tej pory nie udało ci się jednak na to przestawić?

Przejdź na komunikację wielokanałową dzięki OL Connect i pozwól swoim klientom decydować w jaki sposób masz się z nimi komunikować!


Zadbaj o lepszą jakość obsługi Klienta

Skróć czas poświęcany na zapytania Klientów. Wykonując pracę ręcznie jesteś podatny na błędy i idące za tym dodatkowe koszty. Brak automatyzacji procesów sprawia, że przetwarzane dokumenty w wersji papierowej są często niepoprawne i nieczytelne co utrudnia ich dalsze procesowanie. Przez to większość czasu trzeba przeznaczyć na zapytania Klientów. W ten sposób naprawiasz błędy, zamiast im zapobiegać.

Wyeliminuj błędy i zredukuj procesy związane z papierowymi dokumentami dzięki OL Connect!


Obniż swój koszt wystawienia faktury

Wiele firm poświęca znaczną część czasu na komunikację ze swoimi Klientami w sprawach należności za faktury. Pracownicy działu księgowości muszą ręcznie monitorować, przygotowywać i przekazywać przypomnienia o terminach płatności, które często są dostosowywane do poszczególnych klientów.

Zautomatyzuj ten proces i zwiększ wskaźnik poboru należności na czas.

 

               
 
          

Jak działa proces

                                        

https://olaz1storemk1.blob.core.windows.net/wordpress-test/2017/04/workflow_thumb_1.png
 
       Zarządzaj dokumentami faktur i ustalaj dla nich wiele formatów wyjściowych,
opierając się na bazie podstawowych danych z oryginalnego dokumentu.
Udoskonalaj swoje dokumenty za pomocą personalizacji: kolorów, kodów kreskowych,
wykresów, ukierunkowanych informacji i tabel.
                                        


 
    Wzbogać swój szablon faktury o zmienne kody kreskowe.
Wykorzystując kodowanie dokumentu łatwo przejdziesz do kolejnego etapu zarzadzania:
druk, kopertowanie i wysyłka.
                                        


 
    Wysyłaj faktury drogą elektroniczną, niezależnie od kanału.
Dołącz fakturę w formacie PDF do wiadomości e-mail,
wprowadź informacje do portalu klienta, połącz się z siecią EDI.
                                        

    Zapewnij automatyczną archiwizację dokumentów.

 
 
 
 

Niezależnie od formy wysyłki - ulepsz wystawiane faktury

 

Faktura papierowa

  • Grafika i kolory w wysokiej rozdzielczości
  • Kody kreskowe i znaczniki do skanowania
  • Obliczenia dynamiczne
  • Grafiki i informacje spersonalizowane dla poszczególnych klientów
  • Dodawanie elementów dynamicznych: obrazów, tekstu, itp.

 

E-faktura

  • Możliwość wyświetlenia na urządzeniach mobilnych
  • Bezpośredni kontakt z klientem i pomoc
  • Personalizowany dokument
  • Promocje online
  • Media społecznościowe

Skontaktuj się z nami

Skontaktuj się z nami