Eliminacja procesów związanych z papierowym obiegiem dokumentów.
Papier często stanowi przyczynę braków efektywności w jego przetwarzaniu. Za każdym razem, gdy dokumenty zostają zagubione lub uszkodzone, zamówienia nie mogą być realizowane a transakcje nie mogą być fakturowane i rozliczane.
Zadbaj o nieprzerwalny, zautomatyzowany i w pełni mobilny przebieg wszystkich zamówień oraz procesów dostaw i przejdź w pełni na rozwiązanie cyfrowe.
Przyspieszenie procesu przetwarzania
Przetwarzanie potwierdzeń dostaw w wersji papierowej jest czasochłonne i podatne na błędy. Dopasowanie zamówień, indeksowanie i wprowadzanie danych może trwać kilka dni. Eliminuj procesy podatne na błędy i czasochłonne i zyskaj statusy dostaw w czasie rzeczywistym. Aktualizowane informacje z pracy zdalnej trafią bezpośrednio do systemu w czasie rzeczywistym.
Poprawa jakości obsługi klienta
Dostarczenie produktu stanowi kluczowy etap obsługi klienta. Jeśli proces ten będzie zbyt długotrwały i narażony na błędy, ryzykujesz nieodwracalnym negatywnym wpływem na relację z Klientem.
Zadbaj o kontakt z Klientem na każdym etapie procesu dostawy.