POPRAWA JAKOŚCI I EFEKTYWNOŚCI OBSŁUGI KLIENTA

POPRAWA JAKOŚCI I EFEKTYWNOŚCI OBSŁUGI KLIENTA

POPRAWA JAKOŚCI I EFEKTYWNOŚCI OBSŁUGI KLIENTA

Bruker Corporation to międzynarodowa firma dostarczająca wysokowydajne instrumenty naukowe oraz wysokiej jakości rozwiązania analityczne i diagnostyczne do badań molekularnych i materiałowych, a także do analiz przemysłowych i użytkowych. Firma posiada również zespół specjalizujący się w czynnościach serwisowych zlokalizowany w Brnie, w Czechach. Stamtąd obsługuje wielu klientów w Europie Wschodniej, korzystających z aparatury Daltonik. Ograniczenia w podróżowaniu wprowadzone wiosną 2020 roku w związku z pandemią COVID-19 zmusiły zespół do poszukiwania nowych, zdalnych sposobów rozwiązywania problemów klientów. Zespół w Brnie postanowił przetestować AIRe Link, innowacyjne narzędzie zdalnego wsparcia wizualnego firmy Konica Minolta. Pozytywne wyniki w postaci tysięcy euro oszczędności kosztów obsługi oraz zwiększony poziom satysfakcji klientów szybko przekonały firmę Bruker do włączenia AIRe Link do standardowych procesów obsługi i wsparcia technicznego.