Innowacyjne pomysły na wdrożenie cyfrowych opakowań z tektury falistej

  Jakie argumenty przemawiają za produkcją opakowań w niskich nakładach?
 Co warto uwzględnić planując inwestycję?
 Dlaczego warto stawiać na personalizację i lojalność klienta?

 

     Odpowiedzi na te pytania znajdziesz poniżej!



 

Package on Demand

Wizja package on demand może wnieść wartość dodaną niemal na każdym szczeblu łańcucha dostaw. Produkcja na żądanie to łatwiejszy w zarządzaniu magazyn, mniej zużytych materiałów wypełniających i amortyzujących, lepszy PR marki, tańszy i bardziej ekologiczny transport.

To także pochodna poszukiwań mających na celu zmniejszenie śladu węglowego w łańcuchu dostaw.

Coraz więcej produktów realizowanych jest on demand, często w sposób zautomatyzowany i przez internet, w rezultacie proporcjonalnie rośnie też popyt na tego typu opakowania dla wysyłanych artykułów.

Package on demand to nie trend, a odpowiedź na realne potrzeby.

Unboxing Experience

Opakowanie sprzedaje. Ale czego dziś, w dobie e-commerce, oczekiwać może od opakowania klient robiący zakupy online? Przede wszystkim – zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa pakowanemu produktowi i niezbędnych informacji o nim. I tej funkcji opakowania konsument jest w pełni świadomy.

Podświadomie natomiast oczekuje przyjemnego zaskoczenia związanego zazwyczaj z momentem odpakowywania paczki, podobnego do ekscytacji z otwierania otrzymanego prezentu. To tzw. unboxing experience, dzięki któremu marka – poprzez opakowanie – może kontrolować swój wizerunek, pozycjonować się w oczach klienta i wprowadzić interesującą narrację (storytelling).

1/3 właścicieli marek z branży e-commerce deklaruje, że unboxing experience jest kluczowym wyzwaniem dla generowania sprzedaży ich produktu.
 

Na szczycie e-commerce

W Polsce, na rynku tektury falistej obserwowany jest rosnący popyt na produkty premium i duże zainteresowanie zakupem dóbr luksusowych przez Internet.
 
To młodzi zamożni niemal dwukrotnie częściej deklarują nabywanie dóbr luksusowych w sieci. Ta grupa konsumentów jest w stanie wiele zapłacić za wygodę i unikatowość kupowanego produktu.
 
Zadowolenie konsumenta wymagającego, będącego autorytetem w kwestii gustu i wyborów zakupowych (często nieświadomie) jest sprawdzonym narzędziem marketingowym (tzw. social proof). To właśnie na koncepcie autorytetu zakupowego opiera się angażowanie w kampaniach influencerów - osób, które „podgląda” się w sieci, żeby dowiedzieć się, co kupują, jak wyglądają.
 
Odpowiednio zaplanowane akcje influencer marketingowe mogą podnieść o prawie 25% pozytywną ocenę marki, pozyskiwać więcej leadów niż inne narzędzia digitalowe, będąc ponad 3 razy tańsze w dotarciu do jednego konsumenta w porównaniu do innych kanałów.

Chcesz wiedzieć więcej?


Zamów nasz najnowszy wzornik Simpe Pack gdzie na 10 kartach znajdziesz pozostałe argumenty przemawiające za wdrożeniem cyfrowych opakowań z tektury falistej.

W zamawianym samplerze znajdziesz:
  • 10 próbnych wydruków PKG-675i, zaprezentowanych na czterech różnych podłożach
  • dane dotyczące zużycia atramentu na wykonane karty w połączeniu z danymi o prędkości zadruku i rozdzielczości
  • dostęp do dodatkowych treści zwięźle przedstawiających najważniejsze trendy na rynku opakowaniowym tektury falistej


Zainspiruj się i zamów wzornik!

PKG - 675i

Szybki, prosty, niezawodny i kolorowy druk opakowań! Cyfrowe inkjetowe urządzenie drukujące przeznaczone do druku na tekturze falistej umożliwiające profesjonalną produkcję opakowań.


Zastosowanie pudełek:
  • żywność
  • napoje
  • branża medyczna
  • e-commerce
  • logistyka
  • inne
 
Podłoża:
  • tektura niepowlekana lub powlekana (do druku inkjet)
  • tektura kaszerowana
  • tektura z wykończeniem typu kraft lub białym
  • druk na arkuszach plano lub na wykrojonych, nieuformowanych kartonach

Dowiedz się więcej