Zwiększ przychody ze sprzedaży dzięki dokumentom transakcyjnym i promocyjnym

W druku TransPromo chodzi o uwzględnienie komunikatów promocyjnych i marketingowych w tzw. „dokumentach transakcyjnych”, takich jak faktury, wyciągi bankowe lub polisy ubezpieczeniowe.

TransPromo


Ponieważ dokumenty tego typu zawierają podsumowania transakcji lub inne istotne prawnie informacje, są one bardziej szczegółowo czytane i przeglądane niż niemal każdy inny rodzaj dokumentu otrzymanego za pośrednictwem poczty. Dzięki temu dokumenty transakcyjne są bardzo atrakcyjnym nośnikiem dla specjalistów ds. marketingu, którzy poszukują skutecznych sposobów promowania produktów lub usług.

Nadeszły nowe czasy dla rynku usług związanych z dokumentami transakcyjnymi. Kiedyś, wraz z dokumentami transakcyjnymi, do koperty wkładano ulotki. Okazało się, że strategia ta nie przyniosła jednak znaczących rezultatów, ponieważ ulotki były wyrzucone natychmiast po otwarciu koperty przez odbiorcę. Obecnie korzystamy z „nakładek” lub tzw. TransPromo. Nakładki umieszczane są bezpośrednio na arkuszu dokumentu transakcyjnego, takiego jak faktura, wyciąg bankowy lub rachunek za media. Dzięki połączeniu zestawienia transakcji z przekazem promocyjnym, można umieścić informacje operacyjne i marketingowe w jednym dokumencie. Nie dziwi fakt, że obecnie jest to szybko rozwijający się rynek, który obecnie warty jest miliardy dolarów.


Obecnie główni gracze w branży dokumentów transakcyjnych obsługują tylko duże, międzynarodowe firmy. Jednak w dolnym segmencie rynku istnieje również rzeczywisty potencjał rynkowy — zaspokajanie potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) w niszy transakcyjnej o mniejszym wolumenie.

TransPromo

TransPromo

W jaki sposób Twoi klienci mogą bezpośrednio skorzystać z dokumentów transakcyjnych?

Największą zaletą wykorzystania faktur i wyciągów na potrzeby komunikatów promocyjnych jest fakt, że dokumenty te są w rzeczywistości otwierane i czytane. Według badania „The Future of Multi-Channel Transactional Communications” (pol. Przyszłość wielokanałowej komunikacji transakcyjnej), InfoTrends, rachunki za media, wyciągi bankowe i wiadomości e-mail są dokumentami transakcyjnymi o najwyższym wskaźniku otwarcia, sięgającym nawet 97%.


Jak Twoi klienci mogą bezpośrednio skorzystać z dokumentów transakcyjnych i promocyjnych?

Dokumenty transakcyjne obniżają koszty poprzez umieszczanie w nich wiadomości marketingowych. Ponadto papier jest dobrze wykorzystywany i nie jest marnowany, co zapewnia efektywne wykorzystanie istniejącej niezadrukowanej przestrzeni. Strategia ta obniża również koszty operacyjne, redukując potrzebę drukowania oddzielnych broszur i oszczędza zasoby — klient nie musi na przykład wysyłać aż tylu kampanii e-mail do istniejących klientów. Oznacza to także, że firmy wydają mniej środków na dodatkową reklamę.


Jeśli technologia TransPromo zostanie dobrze zaprojektowana, w kolorze i wykorzystywać będzie przyciągające wzrok treści do przekazania czytelnego komunikatu, istnieje duże prawdopodobieństwo, że więcej klientów ją zobaczy i w odpowiedzi na nią zareaguje. Jeśli podane informacje będą łatwo przyswajalne, telefoniczne centrum obsługi klienta nie będzie obciążane tak dużą liczbą zgłoszeń i zapytań.


W jaki sposób zyskujesz dzięki dokumentom transakcyjnym?

Dzięki skierowaniu reklamy na niszę transakcyjną o mniejszym wolumenie można uzyskać nowe przychody dzięki sprzedaży krzyżowej i wykorzystaniu nowego potencjału biznesowego. Bez wysiłku.


W wygodny sposób zwiększysz także świadomość klientów w zakresie innych produktów.

Urządzenia
hardware icon
Sprzęt drukujący firmy Konica Minolta

Chcesz uzyskać najwyższą wydajność druku cyfrowego? Właśnie udało Ci się ją znaleźć. Urządzenia firmy Konica Minolta do drukowania produkcyjnego i obsługi druku biurowego to branżowe standardy. Urządzenia oferują rewolucyjną jakość obrazu kolorowego, bardzo szybkie tempo druku monochromatycznego, a także profesjonalne opcje wykańczania, które pozwalają sprostać złożonym wymaganiom pracy i nie tylko. Bez względu na wielkość i specjalizację firmy nasze urządzenia drukujące pozwalają rozbudować infrastrukturę druku, zarządzać zawartością cyfrową, wdrażać najnowocześniejsze przyrządy pomiarowe i poznawać inne rozwiązania, które pozwolą nie do poznania zmienić przepływy pracy.

Software
software icon
Oprogramowanie firmy Konica Minolta

Poznaj niezliczone sposoby, w jakie oprogramowanie firmy Konica Minolta może usprawnić Twoją działalność. Konica Minolta rozwiązuje problemy Twojej firmy, dopasowuje różne style pracy i oferuje rozwiązania programowe spełniające potrzeby Twojej branży. Dzięki nieustannemu ustalaniu priorytetów potrzeb firma Konica Minolta spełnia wymagania dotyczące oprogramowania nawet najbardziej wymagających globalnych organizacji. Korzystając z systemu, można kontrolować koszty wydruków lub kopii, stworzyć zaawansowane środki bezpieczeństwa, które zapewnią ochronę poufnych dokumentów przed wpadnięciem w niepowołane ręce i nie tylko.

Usługi
service icon
Zawsze do Twoich usług

Nasz doświadczony, kompetentny personel udzieli odpowiedzi na wszelkie pytania i pokaże Ci, jak obsługiwać produkt. Nasze usługi zapewniają korzyści w ramach systemu pomocy technicznej, zaprojektowanego z myślą o pełni korzyści zarówno dla Ciebie, jak i Twojej firmy. Oferujemy szereg różnych usług, w tym zoptymalizowane usługi druku, które łączą w sobie doradztwo, wdrożenie sprzętu i oprogramowania oraz zarządzanie przepływami pracy w celu obniżenia wydatków na dokumenty oraz inteligentne usługi zabezpieczeń, które zapewniają bezpieczeństwo firmy.

Zwiększ przychody ze sprzedaży dzięki dokumentom transakcyjnym i promocyjnym

Zwiększ przychody ze sprzedaży dzięki dokumentom transakcyjnym i promocyjnym

Przejście na nowe sposoby drukowania i automatyzacji przepływów pracy może przynieść znaczne korzyści w środowisku produkcyjnym. Dzięki rozwiązaniom firmy Konica Minolta do obsługi technologii TransPromo można usprawnić procesy, zwiększyć rentowność i wydajność, jednocześnie zmniejszając opóźnienia w produkcji. Dokumenty transakcyjne można indywidualnie dostosować, aby przyciągnąć uwagę klientów natychmiast po otwarciu koperty — można na przykład przekształcić nudne wyciągi bankowe i rachunki za media w spersonalizowaną zawartość reklamową.

Łatwe dostosowywanie dokumentów transakcyjnych i tworzenie materiałów promocyjnych

Łatwe dostosowywanie dokumentów transakcyjnych i tworzenie materiałów promocyjnych

Oszczędność czasu i zasobów dzięki automatycznej dystrybucji

Oszczędność czasu i zasobów dzięki automatycznej dystrybucji

Możliwość dostosowania się do preferencji klientów dzięki wielokanałowej komunikacji

Możliwość dostosowania się do preferencji klientów dzięki wielokanałowej komunikacji

Inteligentna interpretacja treści sprawia, że kampanie marketingowe są skuteczne

Inteligentna interpretacja treści sprawia, że kampanie marketingowe są skuteczne

Usprawnione działania pomagają w doskonaleniu całego przepływu pracy

Usprawnione działania pomagają w doskonaleniu całego przepływu pracy

Zapewnia pełną kontrolę nad funkcjami drukowania i obsługi papieru

Zapewnia pełną kontrolę nad funkcjami drukowania i obsługi papieru

Druk dostosowany do każdego rodzaju działalności.

Prokom to społeczność użytkowników urządzeń firmy Konica Minolta, w ramach której możesz uzyskać dostęp do badań rynkowych, użytecznych informacji oraz praktycznych narzędzi, które pomogą Ci zwiększyć swoją produktywność, a co za tym idzie również zyski. W społeczności Prokom wierzymy, że nie liczy się tylko to, co tworzysz, ale też otwieranie przed Tobą nowych możliwości.

dołącz do Prokom
prokom logo horizontal

Program rozwoju biznesowego firmy Konica Minolta

 

Digital1234 to cztery proste kroki na drodze do rozwinięcia zakresu i zysków z Twojej działalności. Program rozwoju biznesowego od firmy Konica Minolta został opracowany z myślą o umożliwieniu dostawcom usług drukarskich rozwoju i uzyskania konkurencyjnej przewagi na rynku. Wykorzystujemy w nim podejście oparte na możliwościach i wskazujemy klientom cztery praktyczne kroki: jak identyfikować, oceniać, uzasadniać i wdrażać nowe możliwości biznesowe. Wystarczy się zarejestrować, aby uzyskać dostęp do wszystkich tych cennych informacji – bez żadnych dodatkowych zobowiązań i wydatków.

Rozwijaj swoją działalność w czterech krokach:​

Identyfikacja

Krok 1 1

Ocena sytuacji

Krok 2 2

Zwrot z inwestycji

Krok 3 3

Wdrażanie

Krok 4 4

Jak korzystać z usług trans-promocyjnych

Jak korzystać z usług trans-promocyjnych

Promocje transakcyjne lub sprzedaż krzyżowa

Promocje transakcyjne lub sprzedaż krzyżowa to wszystko, co obejmuje komunikaty promocyjne lub marketingowe w tak zwanych dokumentach transakcyjnych, takich jak faktury, wyciągi bankowe lub polisy ubezpieczeniowe. Ponieważ dokumenty tego rodzaju zawierają podsumowania transakcji lub inne istotne prawnie informacje, są one bardziej szczegółowo czytane i przeglądane niż niemal każdy inny rodzaj dokumentu otrzymanego za pośrednictwem poczty. Dzięki temu dokumenty transakcyjne są bardzo atrakcyjnym nośnikiem dla specjalistów ds. marketingu, którzy zawsze poszukują skutecznych sposobów promowania produktów lub usług. 


Dzięki połączeniu zestawienia transakcji z przekazem promocyjnym (= trans-promo), można umieścić informacje operacyjne i marketingowe w jednym dokumencie. Nie dziwi fakt, że jest to szybko rozwijający się rynek warty miliardy dolarów.


Obecnie główni gracze w branży dokumentów transakcyjnych obsługują duże firmy. Jednak w dolnym segmencie rynku istnieje również ogromny potencjał rynkowy — zaspokajanie potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) w niszy trans-promo o mniejszym wolumenie.


W jaki sposób klienci korzystają z trans-promo:

  • Obniżone koszty poprzez umieszczanie wiadomości marketingowych w dokumentach transakcyjnych.
  • Rentowne wykorzystanie istniejących niezadrukowanych przestrzeni
  • Wartość dodana dla własnych klientów w dokumentach transakcyjnych


Korzyści płynące ze sprzedaży krzyżowej:

  • Generowanie nowych przychodów ze sprzedaży krzyżowej
  • Duży potencjał biznesowy w niszy trans-promo o niższym wolumenie
  • Zwiększenie świadomości klientów w zakresie innych produktów


Na rynku wartym miliardy dolarów znajduje się nisza dla dostawców usług trans-promo, którzy obsługują małe i średnie firmy.Nie przegap tej szansy na zwiększenie przychodów ze sprzedaży!

Skontaktuj się z nami

Skontaktuj się z nami
Chcesz dowiedzieć się, jak druk transakcyjny może pomóc w rozwoju Twojej firmy? Porozmawiaj z naszymi ekspertami i dowiedz się, jak nasze zintegrowane rozwiązania dla oprogramowania i urządzeń zmienią oblicze Twojej firmy.