Trzy fundamenty zaufania

TRZY POWODY, DLA KTÓRYCH KLIENCI NA NAS POLEGAJĄ

 

Trzy fundamenty zaufania

Ponad 1 milion zainstalowanych urządzeń* świadczy o zaufaniu naszych klientów. 
Trzy fundamenty zaufania: Trzy powody, dla których klienci na nas polegają.

Zgodność z normami i wysoka niezawodność


Możesz zaufać dokładności i niezawodności urządzeń Konica Minolta.

  • Nasze przyrządy są zaprojektowane zgodnie z obowiązującymi międzynarodowymi i krajowymi normami pomiarowymi, w tym CIE, ISO, ASTM, DIN, JIS itp. Dostępne są również schematy systemu identyfikowalności i certyfikaty kalibracji, a my jesteśmy akredytowani jako laboratorium kalibracyjne dla JCSS (Japan Calibration Services System).
  • Nasze przyrządy są projektowane i produkowane tak, aby zapewnić wysoką niezawodność nawet po długim okresie użytkowania. Większość naszych przyrządów jest produkowana i kontrolowana pod kątem jakości w całości w Japonii, gdzie obowiązują rygorystyczne kontrole, których celem jest zapewnienie, że są one zgodne ze specyfikacjami katalogowymi w momencie wysyłki i zapewnienie naszym klientom długiego i niezawodnego działania.

Przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i ochrony środowiska


  • Nasze urządzenia są w pełni zgodne z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa elektrycznego i ochrony środowiska obowiązującymi nie tylko w Japonii, ale także w innych krajach, takich jak USA, kraje europejskie, Chiny itp. Obejmują one przepisy, takie jak japońska ustawa o bezpieczeństwie produktów elektrycznych, wymagania w zakresie dopuszczenia UL, wymagania dotyczące oznakowania CE, przepisy dotyczące niskiego zużycia energii przez zasilacze sieciowe itp.
  • Uzyskaliśmy certyfikat ISO 140001, a wszystkie nasze produkty spełniają wymagania RoHS.

Pełne wsparcie od propozycji produktu do obsługi posprzedażnej


Naszym celem jest dostarczanie klientom kompletnych rozwiązań, a nie tylko sprzedaż produktów

  • Przed sprzedażą nasi doświadczeni i kompetentni pracownicy sprzedaży chętnie doradzają klientom w zakresie wyboru optymalnych przyrządów i metod pomiarowych dla osiągnięcia pożądanych wyników. Nawet po zakupie produktu lub systemu nasz kompleksowy system wsparcia może odpowiedzieć na pytania dotyczące działania i użytkowania produktu.
  • W wielu regionach oferujemy różnego rodzaju seminaria, szkolenia, konsultacje itp., aby pomóc klientom w lepszym zrozumieniu podstawowych i zaawansowanych zasad pomiaru, metod kontroli jakości, obowiązujących norm itp. Nasze strony Centrum Wiedzy są również dobrym wprowadzeniem do pomiarów kolorów i światła.
  • Nasze spółki handlowe na całym świecie oferują szeroki zakres usług wsparcia, które mogą obejmować umowy serwisowe, serwis na miejscu, walidację IQ OQ PQ itp. w celu zaspokojenia potrzeb klientów. (Należy pamiętać, że dostępne usługi różnią się w zależności od regionu i biura sprzedaży. Skontaktuj się z najbliższym biurem sprzedaży Konica Minolta lub autoryzowanym dealerem, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat oferty w Twojej okolicy.)
  • Na całym świecie utworzyliśmy 26 dużych obiektów serwisowych, w których zatrudniamy wysoko wykwalifikowanych techników zapewniających kontrolę, kalibrację i naprawę naszych przyrządów, aby zagwarantować ich najwyższą dokładność i niezawodność.

* Całkowita liczba urządzeń pomiarowych (z wyłączeniem mierników fotograficznych) sprzedanych przez Konica Minolta Inc. Optics Company i jej poprzedników przekroczyła 1,2 miliona sztuk w marcu 2011 roku.