Naszym celem jest dostarczanie klientom kompletnych rozwiązań, a nie tylko sprzedaż produktów
Przed sprzedażą nasi doświadczeni i kompetentni pracownicy sprzedaży chętnie doradzają klientom w zakresie wyboru optymalnych przyrządów i metod pomiarowych dla osiągnięcia pożądanych wyników. Nawet po zakupie produktu lub systemu nasz kompleksowy system wsparcia może odpowiedzieć na pytania dotyczące działania i użytkowania produktu. W wielu regionach oferujemy różnego rodzaju seminaria, szkolenia, konsultacje itp., aby pomóc klientom w lepszym zrozumieniu podstawowych i zaawansowanych zasad pomiaru, metod kontroli jakości, obowiązujących norm itp. Nasze strony Centrum Wiedzy internetowe zawierają również dobre wprowadzenie do pomiarów kolorów i światła. Nasze spółki handlowe na całym świecie oferują szeroki zakres usług wsparcia, które mogą obejmować umowy serwisowe, serwis na miejscu, walidację IQ OQ PQ itp. w celu zaspokojenia potrzeb klientów. (Należy pamiętać, że dostępne usługi różnią się w zależności od regionu i biura sprzedaży. Skontaktuj się z najbliższym biurem sprzedaży Konica Minolta lub autoryzowanym dealerem, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat oferty w Twojej okolicy.) Na całym świecie utworzyliśmy 26 dużych obiektów serwisowych, w których zatrudniamy wysoko wykwalifikowanych techników zapewniających kontrolę, kalibrację i naprawę naszych przyrządów, aby zagwarantować ich najwyższą dokładność i niezawodność.
* Całkowita liczba urządzeń pomiarowych (z wyłączeniem mierników fotograficznych) sprzedanych przez Konica Minolta Inc. Sensing Business Unit i jej poprzedników przekroczyła 1,2 miliona sztuk w marcu 2011 roku.