Rozwiązania kontrolne dla przemysłu motoryzacyjnego
Dołącz do naszego wirtualnego wydarzenia, aby dowiedzieć się więcej o naszych produktach. Omówimy, w jaki sposób nasze tunele umożliwiają inteligentną produkcję i redukcję kosztów przy jednoczesnym unikaniu robotów w zakładach motoryzacyjnych.
Rozwiązania Eines Vision dla przemysłu motoryzacyjnego są w ciągłym procesie doskonalenia. Nasz zautomatyzowany proces naprawy defektów polega na wykrywaniu defektów lakieru. W przypadku całego nadwozia samochodu tunel metrologiczny "Wszystko w jednym" umożliwia pomiar szczelin i płaszczyzn oraz wykrywanie zarysowań i wgnieceń w montażu końcowym. Ponadto tunel systemu Multi Error Proofing może skanować części samochodowe na linii AGV. Wreszcie, Eines opracowuje nowe produkty, takie jak EV Battery Suite obejmujący głębokie uczenie i skanowanie 3D do kontroli jakości.
100% Pomiar inline
Brak robotów
Różne funkcje
Niewielkie rozmiary
Elastyczność i automatyczne dostosowanie czasu cyklu
Efektywność kosztowa
Eines Paint Tunnel skanuje wszystkie defekty na powierzchni pojazdu. System wykonuje pozycjonowanie 3D, aby uzyskać konkretną lokalizację defektu. Wykrywanie odbywa się w czasie rzeczywistym, pokazując wyniki tuż po przejechaniu pojazdu przez tunel. Dostępne są różne funkcje raportowania i analizy. Eines i Konica Minolta opracowały również system klasyfikacji oparty na Deep Learning. Może on klasyfikować defekty do różnych grup, takich jak płaskie, włókniste, wypukłe, wklęsłe, zadrapania, upadki, uderzenia i wgniecenia.
Eines Inline Automatic Defect Repair to integracja systemu, która umożliwia automatyzację procesu całej metodologii kontroli jakości lakieru samochodowego. 1. Precyzyjne wykrywanie i pozycjonowanie defektów 2. Kategoryzacja defektów: Dzięki głębokiemu uczeniu i sztucznej inteligencji (AI) 3. Interfejs naprawy usterek: Wady lakiernicze są traktowane priorytetowo, a najlepsze parametry do naprawy są wysyłane do robota. 4. Automatyczny robot naprawczy usuwa usterki pojazdu
Kontrola szczelin i płaszczyzn między zmontowanymi zamknięciami samochodowymi i nadwoziami jest krytycznym czynnikiem w modelowaniu wydajności aerodynamicznej samochodu, a co za tym idzie, określa wydajność paliwową, zmniejsza obawy związane z hałasem wiatru, wysiłek związany z zamykaniem drzwi, poprawia ogólne dopasowanie i wykończenie nadwozia, zwiększając skuteczność i wydajność procesu resetowania oraz zasobów w procesach nadwozia i montażu. System wizyjny zapewnia natychmiastową informację zwrotną w dobrze znanym interfejsie użytkownika. Posiada również zintegrowane raportowanie, które jest kluczem do analizy wydajności.
Tunel wizyjny "wszystko w jednym" zawiera funkcje pomiaru szczeliny i zlicowania oraz dopasowania i wykończenia. Może wykrywać wady powierzchni, takie jak zarysowania i wgniecenia. Znajduje odchylenia związane z szumem wiatru, wysiłkiem przy zamykaniu i wyciekami wody. Jest to idealna kontrola końcowa zapewniająca satysfakcję klienta.