Workplace Go 2.0: Cyfrowe miejsce pracy dla małych i średnich przedsiębiorstw

| 30 kwietnia 2021

Konica Minolta ma przyjemność poinformować o wprowadzeniu nowego rozwiązania wspierającego tworzenie nowoczesnego cyfrowego miejsca pracy - Workplace Go 2.0.


Workplace Go to rozwiązanie typu Software as a Service (SaaS), które umożliwia firmom - niezależnie od ich wielkości - zbudowanie nowoczesnego, dostosowanego do indywidualnych potrzeb, cyfrowego miejsca pracy w oparciu o Microsoft 365, zawierającego nowoczesny Intranet, a także rozbudowane funkcje współpracy.
Nowe rozwiązanie od Konica Minolta to odpowiedź na aktualne potrzeby wynikające z codziennego wykorzystania wielu aplikacji, wchodzących w skład Microsoft/Office 365. Z każdym rokiem rośnie ilość danych, które należy przetwarzać. Z obserwacji firmy wynika, że pracownicy są już przytłoczeni ilością informacji i aplikacji, które muszą obsługiwać w celu realizacji codziennych zadań. Workplace Go 2.0 to sposób na optymalizację codziennej pracy (zarówno w biurze jak i zdalnie), oferując jedno miejsce, w którym użytkownik znajdzie wszystkie istotne dokumenty i pliki. Rozwiązanie oferuje personalizowany intranet, który jest szybki we wdrożeniu, dzięki wykorzystaniu gotowego szablonu "out-of-the-box”. Dla średnich i większych przedsiębiorstw, dostępna jest opcja indywidualnie zaprojektowanego interfejsu aplikacji.

Aplikacja oferuje pełną integrację z Microsoft Teams oraz nowy wygląd oparty na SharePoint "Modern Experience". Nowa wersja została zaprojektowana tak, aby jeszcze lepiej i szybciej niż dotychczas, zaspokajać potrzeby firm w zakresie komunikacji, współpracy, produktywności i sieci społecznościowych. Choć Microsoft Teams ma wiele zalet w codziennej współpracy, to dopiero jego integracja z szablonem Workplace Go zapewnia firmom prawdziwą wartość dodaną w postaci kompleksowego rozwiązania do współpracy i Intranetu.

Nowe rozwiązanie wspiera pracę zdalną i produktywność, dzięki oszczędności czasu poświęcanego do tej pory na obsługę wielu różnych aplikacji. Korzyścią dla firmy jest także znaczne usprawnienie procesu onboardingu nowych pracowników, którzy "na wejściu” otrzymują wygodne i przyjazne okno przyspieszające ich integrację z nowym miejscem pracy, zespołami i współpracownikami.

Workplace Go 2.0 to sposób na uporządkowanie nadmiernej ilości informacji ze skrzynki pocztowej, aplikacji Teams oraz z innych źródeł i kanałów dla organizacji, które już pracują w Microsoft i Office 365 albo planują wdrożenie tej usługi.

Konica Minolta posiada status Microsoft Global Managed Partner. Firma oferuje swoim klientom kompleksową usługę transformacji cyfrowej opartą na trzech filarach: Microsoft 365, Workplace Go i automatyzacji procesów ECM365, wszystkie te usługi są zintegrowane i dostępne w chmurze w wygodnym modelu SaaS.

Wideo dotyczące rozwiązania znajduje się na: https://youtu.be/iDy_ph-DQlM

Główne elementy, z których składa się WPG 2.0 to: 


Moja firma / organizacja

Moi współpracownicy

Moje zespoły

Moja tablica