Udostępnianie
Badanie „Trendy przechwytywania danych i przepływu pracy w Europie” przeprowadzone w 2015 r. przez firmę Info Trends wykazało, że w 66% organizacji liczba dokumentów przychodzących drogą cyfrową wzrasta. Wyobraź sobie, że musisz przy każdym zadaniu przeglądać dziesiątki niepotrzebnych dokumentów w poszukiwaniu jednej listy lub pliku. Koszmar! Teraz możesz to zmienić – dzięki inteligentnemu rozwiązaniu wyszukiwania od firmy Konica Minolta!
Ogrom informacji i danych, z którymi mamy do czynienia na dzisiejszym rynku pracy, jest większy niż kiedykolwiek wcześniej. Pracownikom coraz trudniej jest więc szybko znajdować potrzebne informacje. Żmudne wyszukiwanie konkretnych dokumentów szybko przemienia się w czasochłonny i kosztowny obowiązek, który blokuje sprawne działanie firmy, a w rezultacie może mieć negatywny wpływ na jej konkurencyjność na rynku.
Rozwiązanie do wyszukiwania dla przedsiębiorstw gwarantuje Tobie i Twojemu zespołowi natychmiastowy dostęp do wszystkich potrzebnych informacji i materiałów. Wystarczy wpisać słowa kluczowe w pasku wyszukiwania, aby uzyskać dostęp do treści i dokumentów z różnych baz danych i aplikacji w firmie. Bez względu na to, gdzie znajdują się szukane informacje – w załącznikach poczty e-mail, zeskanowanych dokumentach, na stronach SharePoint, w firmowej sieci intranet lub na dnie archiwów jakiegoś działu – nasze rozwiązanie lokalizuje i pobiera dane każdego typu, w dowolnym formacie, z jakiegokolwiek repozytorium.
Czym jest "inteligentne wyszukiwanie", czasem nazywane też "wyszukiwaniem biznesowym" i jak może na nim skorzystać Twoja firma? Nowatorskie rozwiązanie do lokalizowania dokumentów od firmy Konica Minolta powstało z myślą zapewnieniu szybkiego i łatwego dostępu do wszystkich materiałów i danych wewnątrz firmy w dowolnym miejscu i czasu. Inteligentna wyszukiwarka wprowadza zwirtualizowaną warstwę zawartości plików do istniejących zbiorów danych i wyodrębnia 300 popularnych formatów plików z magazynów danych połączonych firm, bez względu na strukturę i kompatybilność aplikacji czy lokalizacji. A wszystko to w czasie rzeczywistym.
Wystarczy jedno logowanie, by wyszukiwać jednocześnie dziesiątki dokumentów w różnych magazynach danych. Wprowadź wybrane słowa kluczowe – i to wszystko.
Zaawansowana technologia OCR umożliwia dokładne wyszukiwanie w każdym pliku z potrzebną zawartością.
Nie musisz stosować nowych metod zapisywania i oznaczania plików. Wystarczy pozostawić dokumenty i dane tam, gdzie aktualnie się znajdują, a rozwiązanie samo odnajdzie i zindeksuje dane bez względu na to, gdzie się kryją.
Rozwiązanie obejmuje zewnętrzne magazyny plików.
Oprogramowanie firmy Konica Minolta do wyszukiwania informacji indeksuje wszystkie dane bez konieczności przenoszenia ich w inne miejsce.
Rozwiązanie jest zgodne z każdym planem zabezpieczeń działającym w Twojej firmie.
SSP AG to jedna z wiodących organizacji w dziedzinie projektowania zintegrowanego, zatrudniająca 120 architektów, inżynierów oraz ekspertów w branży. Firma SSP poszukiwała narzędzia umożliwiającego przeszukiwanie wszystkich programów oraz formatów plików, aż wreszcie znalazła odpowiednie rozwiązanie dzięki aplikacji dokoni FIND firmy Konica Minolta.
Inteligentna wyszukiwarka od firmy Konica Minolta pozwala Ci na uzyskiwanie dostępu do wszystkich dokumentów w firmie za jednym kliknięciem. Jeśli masz dodatkowe pytania albo potrzebujesz porady czy wskazówek, skontaktuj się z nami, a jeden z naszych ekspertów odezwie się do Ciebie.